Ֆուտբոլ՝ ում համար խաղ, ում համար կյանք :)

1524662_606215872761249_126097831_nՖուտբոլն իմ աշխարհն է: Աշխարհ՝ որը միավորում է տարբեր մարդկանց անկախ ազգությունից: Ոմանց համար այն ուղղակի խաղ է, ոմանց համար անհեթեթություն: Նրանք մտածում են, թե ինչպես են դաշտում 22 տղամարդիկ պայքարում և վազում մի գնդակի հետևից: Վստահեցնում եմ դա այդպես չէ…Այն ինձ համար ավելին է, քան ուղղակի մարզաձև: Ես ընտրել եմ ինձ համար իմ մեծ ու իրադարձություններով լի ֆուտբոլային աշխարհը, ընտրել իմ թիմը՝ Բարսելոնան և ինձ հետ կատարվող ամենինչ կապում այդ թմի հետ:

1510738_670934256262813_309307286_n

Բարսելոնան դա ես եմ, իմ անձը, իմ ապրելու իմաստը, իմ օդն ու ջուրը: Կյանքն անիմաստ է ապրել առանց Բարսայի, առանց իմ ֆուտբոլիստների, առանց գոլերից հետո փայլող աչքերի, առանց կրակոտ ու աշխույժ խաղի…Որքան եմ թաքուն, անձայն մտորել այդ խաղի մասին, ֆուտբոլիստների մասին…Ուզում եմ ամուր-ամուր գրկել իրենց  ու շնորհակալ լինել այն պահերի համար, որոնք նրանք են տվել ինձ …Ուզում եմ միշտ դիտել իրենց խաղերը, ուզում եմ միշտ սիրեմ ու երկպագեմ իրենց…Եթե նույնիսկ պետք լինի կյանքս էլ կտամ իրենց համար: Հաղթանակ, թե պարտություն, միշտ իրենց հետ եմ ու իրենց  կողքին:getImage (6)

Թողնել մեկնաբանություն